
Компетентність керівника школи в умовах
нової парадигми мислення
Упровадження Концепції «Нова українська школа», покладення
в її основу компетентнісного підходу, зумовило нові вимоги до особистості й
діяльності педагогічних працівників
закладів освіти і, особливо, до керівників цих закладів, яким в умовах
реформування системи освіти надаються нові повноваження (компетенції) і водночас вимагається володіння відповідними
їм компетентностями.
У контексті реформування загальної
середньої освіти особливої важливості
набуває управлінська компетентність керівника закладу, який сьогодні значно більшою мірою, ніж раніше несе
відповідальність за ефективність роботи школи, взаємодію із зацікавленими
сторонами, стратегічні цілі, якість освіти, вдосконалення та розвиток
педагогічних працівників.
https://drive.google.com/file/d/1G6rrXWeuy-MuidiRlYtYlCkG6rWKwO1B/view?usp=sharing

Школа майбутнього:
компетентності сучасного керівника
Оновлення суспільства, а тим паче його радикальна
зміна,- суперечливий, складний і тривалий процес, пов'язаний із пошуком
нових шляхів, засобів здійснення перетворень у всіх сферах
життєдіяльності людей. Це зумовлює необхідність творчої участі в цьому процесі
всіх громадян держави, бо недостатня креативність, відсутність ефективних
стимулів її розвитку та реалізації - основні фактори, які заважають
утіленню інноваційних ідей, задумів, нових цільових настанов та орієнтацій.
Діяльність керівника сучасного закладу освіти все більше набуває професійного
характеру, тобто потребує використання фахових знань і вмінь не тільки з
педагогіки,: а й з економіки, менеджменту, соціології тощо. Від
професіоналізму керівника багато в чому залежить успішний розвиток навчального
закладу, його конкурентоспроможність і авторитет. Професіоналізм керівника є
запорукою працездатності педагогічного колективу, добробуту учнів, спокою
батьків, задоволеності соціальних замовників.
Сучасний характер суспільного розвитку висуває до керівника більш значущі
вимоги. Усі нові тенденції громадського життя зробили його роботу незрівнянно
більш складною і відповідальною. Підвищились і вимоги до цієї посади.
Сутнісними характеристиками безперервної освіти керівника є гнучкість,
розмаїтість, доступність у часі й просторі. Найважливішим завданням
самонавчання керівників повинно стати не тільки засвоєння фахових знань і
поглиблення професійної компетентності, але й постійний розвиток
управлінських якостей. Існуючий досвід свідчить про те, що не можна володіти
цими якостями відразу, поглиблення їх може відбуватися протягом досить тривалого
часу, при чергуванні періодів навчання та практичної діяльності.
Керівник сучасного
освітнього закладу - центральна фігура всього освітнього
процесу. Він повинен уміти розв'язувати різноманітні управлінські
проблеми, уміти не тільки керувати освітнім закладом із сталими традиціями
та укладом, але й переводити його на якісно новий рівень, що потребує
спеціальних знань теорії та практики управління, певних особистісних якостей.
Дуже важливі особистісні якості керівника навчального закладу, які забезпечують
мотиваційне управління. Керівник освітнього закладу - це не тільки
посада, але й професія.

Сучасні
орієнтири змісту управлінської компетентності
керівника
навчального закладу
https://drive.google.com/file/d/1i36kguIkMjKXM-Ne7Z_yAhoReCDjl04N/view?usp=sharing

Модернізація
функцій управлінської діяльності керівника
Не думала, що мислення визначається порядками. Буду знати!
ВідповістиВидалитиЦікаво, корисно і актуально.
ВідповістиВидалитиТреба формувати компетентності, немає рецептів, все залежить від творчої особистості керівника....Такі фрази чуємо давно... У мене асоціації "покликання " керівника із професією пілота (як не дивно) - ризикована,відповідальна, потребує самоорганізації і тверезого ргозуму, зважених і грамотних дій, найвідповідальніші - зліт і посадка та ще "розбір польотів" і т. д.. Треба навчити Л І Т А Т И... !!! Чому на пілота вчать, а на директора (менеджера)- ні?
ВідповістиВидалитиЗастосування сучасного комплексу знань з теорії управління,є основою реформування освітньої галузі й підвищення її статусу.
ВідповістиВидалитиЦікаві, сучасні та актуальні матеріали.Дякую.
ВідповістиВидалитиСьогодні дуже актуальним постає питання яким має бути директор сучасної школи, адже він є ключовою фігурою освітнього середовища. Здебільшого, саме він повинен визначати долю освітніх реформ і досить істотно впливати на педагогічну творчість кожного вчителя.
ВідповістиВидалитиТак, дана тема, проблема і шляхи її вирішення є наразі актуальною.
ВідповістиВидалитиДякую за цікаву та корисну інформацію.
Сучасні орієнтири змісту управлінської компетентності керівника закладу - запорука успішної реалізації завдань школи. Над цим ми і працюємо.
ВідповістиВидалитиНе можна не погодитися з тим, що керівник закладу сьогодні - це не тільки посада, а ще й професія. Він сьогодні - центральна фігура всього освітнього процесу (повинен уміти розв'язувати різноманітні управлінські проблеми, уміти не тільки керувати освітнім закладом із
ВідповістиВидалитисталими традиціями та укладом, але й переводити його на якісно новий
рівень - рівень розвитку. А це, погодьтеся, потребує вже спеціальних знань теорії та практики управління, певних особистісних якостей. Погоджуюсь із Русланою Миронівною, що "на директора" треба вчитися!!!
Даний семінар мені сподобався своєю інформативністю, доступністю викладання матеріалу та підготовленими матеріалами. Я багато дізналася про компетентність керівника закладу в умовах нової парадигми мислення. Дякую! Молодці! Ви супер! Так тримати!
ВідповістиВидалитиНова українська школа висуває нові вимоги
ВідповістиВидалитидо директора, у зв’язку з чим змінюються його
роль, функції, компетенції й компетентності. Я погоджуюся, що
однією з найбільш затребуваних компетентностей директора Нової української школи є лідерська. А освітні зміни мають сприяти утвердженню партнерської моделі управління шкільною освітою
у співдружності керівників школи + вчителів +
учнів + батьків + соціальних партнерів.Співдружність і співраця в цьому напрямку, безперечно, забезпечуватимуть успіх і результативність...
Дякую організаторам семінару за змістовність, доступність і корисність використаного матеріалу.